harajuku lovers


love, angel, music, baby,
hurry up and come and save me


som dem "skriker" i japan; kya!
var & kollade omkring lite på nätet och råkade ramla över en översöt parfym, av Gwen Stefani.
fem sekunder senare inser jag att jag har en av dem här ûbersöta parfymerna. ehe.
känner mig lite, sådär, smådum.
dem har dem sötaste flaskorna, och den jag har, love, luktar jättegott, <3
såhär ser dem ut ;






och det är den här jag har! den sötaste tycker jag, fast den blonda, G som ska föreställa Gwen, är också jättesöt!

tack papito, för att du köpte den till mig, (LLLL)


besos, Claudia ~

Kommentarer
Postat av: Olivia

aaw var köpte du den ???

2009-11-28 @ 20:29:32
Postat av: Claurasine

man kan köpa den på kicks, & lite andra såna affärer.

min pappa köpte däremot den på kastrup! :$

2009-11-28 @ 21:25:56
URL: http://claurasine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0