new moon


ill seek you out
flay you alive
one more word and you wont survive

NEW MOON IDAG! och dem har sänkt åldersgränsen! yay!
fast vänta nu lite. jag måste få en sak överstökad.
jag hatar filmen. hatelihatar den. jag är ett riktigt twihardfan dock. av böckerna. innan var mitt liv böckerna, jag kunde allt, hur många personer som bodde i forks, & allt. men sen kom filmen. & helt plötsligt var det som böckerna inte fanns längre, alla var bara över filmen. så egentligen har jag ett sorts "grudge" mot filmen, det är ju oxå det att jag inte tycker om den! jag har inget emot folk som gillar filmen, ni får tycka vad ni vill, men jag måste erkänna att jag stör mig på folk som säger att dem älskar twilight, sedan ; har ni läst böcken? naee, jag gillar inte att läsa. sedan är det den lilla detaljen att så fort man nämner för folk att man gillar twilight, tror dem direkt att det är filmen & tar en för en galen robert-fan-fjortistjej.
förlåt. men så är det!
JAJA. jag måste iaf se den nya filmen! ska se den 9. varför? jag måste veta om jag ska hata den eller ej. sedan är det det oxå att jag älskar böckerna, klart jag ska se filmen! & ärligt... jag tror denna är bättre än den förra. volturi, mer jacob, bättre effekter & nu regissör. yay!
eheheheh. hoppas folk inte blir arga på mig nu.
men äh. jag har iaf varit ärligt. :D
längtar i alla fall verkligen till 9 är skitnyfiken på hur den är. hoppas verkligen den inte är för dålig! ;)


besos, Claudia ~




jag får ungefär 1 1/2 år sen... lite punkig, & ett stolt twilightfan.
THE TWILIGHT SAGA eheheh böckerna då (LLLL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0