dagens outfit.


nej, jag skojar bara. ofta jag klär upp mig när jag är sjuk. helvete heller.
det här gör jag då eftersom jag & sara hade en diskussion om "dagensoutfitar" igår, & vi kom fram (iallafall jag) att ingen (jag) bryr sig. heehehe. bara om man då skriver var man får sakerna ifrån (jag).
och anledning till att jag gör det här nu är för att jag är tråkig & för att jag har tråkigt! >:
därför måste jag också göra er uttråkade.



linne: H&M. var annars?
glasögon: bikbok, annars london, höhö.
byxor: ööh... sån där... byxaffär på entre...
sjal: marcelas garderob, yes box!


det där var ju intressant. muchisimo interesante. :D


besos, Claudia ~

Kommentarer
Postat av: Sara

Ingen mustasch....ej acceptabelt Claudia...

Men vår konversation var väldigt intressant tycker jag ^^

2009-12-17 @ 20:08:14
URL: http://zamber.blogg.se/
Postat av: Claurasine

oj! jag glömde helt bort mustachen! nästa bild... i prömis.

2009-12-17 @ 21:13:46
URL: http://claurasine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0