IM GOING TO LONDOOOOOON!


YEESSSS!! tackis mammis & pappis, för den jätteelijättefina julklappen!
jag ska till min drömstad!! oh yes darling, I will so practice on my brittish english, oooh yes.
nu kvarstår bara Tokyo, sedan har jag prickat av dem städerna som står högst på min lista över go to! & herregud vad jag är glada tjejen! london är ju lix, hallå, LONDON!! bara dialekten är ju underbar.
lilla clau ska shoppa som en miljonär på red bull. oh yeesss .
ska dit med mamma i tre dagar, missar första dagen i skolan (ooooh yes,) och vi ska bo på ett 4-stjärnigt hotell i centrum. camden town here i come! men jag är verkligen superglad. har velat åka till london hela livet men det har aldrig blivit av. funderar på att betala en resa till mig nästa sommar med mamma igen när jag sommarjobbar. hehehe :D

förutom london-resa fick jag Overlord PS3-spel, kläder, pengar, ansiktsmasker & annat som jag gillar! :D
trots att jag var sjuk så var det faktiskt en jättemysig jul.

så eh, lite sent men: GOD JUL!


besos, Claudia ~



LOOOOOOOOOOOOOOOOOONDOOOOOOOOOOOOON BABY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0