inget går bra


har du hört? vad dem säger?

ameh

vad är det dem säger?

en ny utsprungen ros


jag borde plugga. det borde jag verkligen. jag har samhällsfukking prov på onsdag. det finns inget jag hatar värre än prov. jag lovade mig själv att jag skulle läsa klart kapitlet om ... regering. vad är en regering? på wikipedia står det ungefär att det är den ledande makten.

sammanfattad: det går inte så bra att plugga.

jag har börjat på hemspråk nu. it sux. min spansklärare är från chile & snackar spansk-spanska. fett fail. inte castellano. usch. sedan är jag den enda i gruppen, så det suger. fast ska nog pallra över till hemspråk på lindeborg nästa termin.

sammanfattning: det går inte heller så bra med hemspråk.

jag är rädd att jag är nära ett sammanbrott. jag har heller inte träffat eva på mer än en vecka & det skaver sisådär rätt så mycket! :(



besos, Claudia ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0