pepparkakor


idag gjorde vi pepparkakor på hemkunskapen! :D
dock gjorde jag bara ca 5 st, eftersom jag åt upp alla degen.
men det är helt acceptabelt.

det här är dem jag gjorde;



bajskorv...



FÖR ATT M ÄR SÅ BRA! moji, mika, mona, möller, mamma, marcus, listan goes on and on...



alla gillar katter. frågan är om man gillar dem så mycket att man vill äta dem.




...



sedan gjorde jag lovely botox-läppar oxå! :D
& så kul kan man ha med pepparkakor.


besos, Claudia ~


PS! man ska inte! bråka med min humör... grr

Kommentarer
Postat av: mona-waaa

sån liknande bild har du på mig! HAHAHAHAHAHAHA

2009-12-15 @ 21:28:56
Postat av: Claurasine

i knuuuuww!

2009-12-16 @ 11:29:40
URL: http://claurasine.blogg.se/
Postat av: Sara

Inte...inte acceptabelt...nej...inte mobba Miku nu...inte schysst....nej...nej....inte...inte...iiinte...acceptabelt....näst sista bilden...inte...accep-tabelt!

2009-12-16 @ 15:46:21
URL: http://zamber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0