seriösly, hur bra får man bli?


nu kan ingen, jag menar INGEN, spräcka min lilla LaLeh-bubbla. jag upprepar: ingen.
jag fick låtlistan igen (hurray!). min tredje LaLeh låtlista, vem är tuffa tjejen? JAG är tuffa tjejen. nåja. så fort hon såg mig, (gissa vem som nästan dog av lycka?)

L: det är du ju! *happy face* var är din kompis?
C: är här med mamma. min kompis fyllde år idag, så hon kunde inte komma.
L: aaw... men HEJ!

LaLeh, du är underbar. du signerade allt jag hade med mig, som vanligt, & det gjorde mig sjukt skojsigt bubblig!



every day I awake in a different shape.




jag har inte glömt hur det är att älska.




myes!!




alla dem här fina små låtlistorna jag har samlat ihop, & som laleh signerat... hehe.




laleh pourkarim, <3

jag är så otroligt lycklig just nu. ja.


besos, Claudia ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0