shoooooppppiiiiinnngggg.


oj, det ser ut som jag skrev snopping.
eller kanske inte.
men eh, ja! snart kommer mamma så ska vi sticka till entre och handla klänningar till imorgon/nyår! :D ska bli kul att sticka ensam ut med mamma, eftersom det var längesen. oftast brukar moji hänga med, men nu sover han så det blir bara vi två. <3
förresten har mamma skitbra smak & är grym på att shoppa! :DDDD
hoppas bara att hon kommer snart. jag har städat hela huset på hennes request & nu så ska jag få cash! ... vad är det med min svengelska egentligen? är den inte, lite sådär, udda?

&kej, jag är jätteflummig.



pregobild på mig, där jag har stoppat in en gigantisk kudde i magen. och strumpa. strumpan blev den uppfuckade naveln. & bilden är då på mig i action, påväg att slå magen. FLUMMIG BILD, mmyes.

... jag gillar barn! tro inget annat! >:


besos, Claudia ~



PS! & så var en av dem hemska bilderna ute på internet... dudududum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0