sjukisar,


is it dark enough?
do you see me?
do you want me?
can you reach me?


har haft så jävla bra dag! <3
tack vare jullebulle & mika, hahah, ni är bäzt. åkte först lite pulka med mika, överflummzigt var det! :D (som vanligt... ehe)
sedan kom julia & vi stack hem till moj&titti för att hämta posten, vattna blommorna och sånt nu när dem är i chile. satt och drack lite te ett tag och bara pratade.



mika & julia som gömmer sig :D (L)

sedan fick jag & mika ryck, (&&&&) sprang ut i snön. detaljen var bara att vi inte hade så mycket kläder på oss. kallt vare. jag ska förklara: jag och mika får stooora energikickar av att göra galna saker! hittills har vi gjort otroliga saker, saker som vi kan skratta åt :DDD
så, ja, där var vi ute i snön, kallt som fan. julia som filmar vi som skrattar och gör tops, släng iväg & skruva lampan, klappa hunden. ni fattar!
men hahaha, sjukt ball var det ju! sedan rullade vi runt i snön lite, gallskrikandes, medans julia stod och skrattade som fan, mummlandes "ni är sjuka."
tja.
jag vet.
och imorgon ska jag träffa eva igen, efter så lång tid. (LLLL)

jag tror jag kommer bli förkyld.


besos, Claudia ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0