snö


när staden snöat över
och gården blivit vit
då vet du att jag drömmer
jag drömmer dig hit


imorgon är det laleh-konsert. & jag får mina betyg. usch.
jag älskar snö, & har alltid gjort. därför är jag överlycklig nu när det har snöat. bara så länge inte min storebror kommer i närheten av snön, så är allt lugnt.
usch, betyg.
nu blev jag lite nervös.
iallafall, inte så kul att vara sjuk när det är snö. gulligt att laleh har en låt som heter snö oxå, fast laleh är ju så söt, så det är ju klart, helt självklart att hon har en underbar låt som heter snö och som handlar om snö och kärlek, och som är med i Arn Tempelriddaren.
vi älskar långa meningar.


besos, Claudia ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0