09.11.03


Im bringing sassy back,
and everything that you thought you cant forget.


första inlägget, tuff jag är. det här är den tredje bloggen jag har, fast denna tror jag jag kommer palla med längre. :) dem andra varade bara i ungefär kanske, 3 veckor? aja, lite var det ju!
okej, anledningar till att jag startar blogg (igen); jag älskar att skriva. inte bara skriva så här, utan noveller och berättelser, allt möjligt. skriva dagbok, skriva skriva skriva. en stor inspirationskälla är dessutom mitt favoritband med det otroligt passande namnet MUSE.
ska plugga lite nu, :'( trots att det är prao just nu, kommer  skolan ändå så småningom. tyvärr.

besos Claudia ~






på tröjan; jag är hellre fet och mätt än smal och hungrig.

Kommentarer
Postat av: carro 8D

Sööööt:D

2009-11-03 @ 17:51:35
Postat av: Michelllle:D

Cludia du e fan nt tjock och jag saknar dig vill träffa dig det va jätte längesen:( :)<3

2009-11-03 @ 18:26:31
Postat av: Claurasine

haha, jag vet att jag inte är tjock. jag håller bara med tröjan!

saknar dig med, <3

2009-11-03 @ 19:23:23
URL: http://claurasine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0