09.11.05

love, love is a verb
love is a doing word
feathers on my breath


idag har varit en otroligt lugn och skön dag. vaknade hos marcela 9 och gjorde mig klar att dra till praoen. jennie hade gjort äppelkaka till mig! söta britt, <3
sen har jag gått runt och tagit bilder på butiken och sånt, som jag egentligen tänkte lägga ut med "sök&finn" inlägget. men så blev det ju såklart inte! :( så jag tänkte att jag lägger ut det här istället.
here it comes;








oj... och så upptäcker man nu att jag är med, dock liten, på sista bilden :'D

och alla bilderna är lätt redigerade i fotofix, just so you know!

och så en bild från idag, med min frisyr som marcela gjorde snabbt på mig! (i love it!)




det var iförsäg lite lockigare, syns bara inte på denna bilden. synd. :(
halsbandet är en ängelhjärt berlock från sök&finn. ängelhalsbanden är föremål som gravida kvinnor bär, som ska kalla till sig barnets och mammans skyddängel. när barnet sedan är fött hänger man halsbandet över vaggan.


ska dra nu och läsa lite ur "Cathys Nyckel". andra delen på "Cathys bok" en sjukt cool och tuff bok! :D


besos, Claudia ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0