22 sanningar om mig


sagor för barnen som är som du
och en tunnel i ljusets slut
jag är din vän och vi lär oss av varann

jag hade supertråkigt! jag lovar!

22 sanningar om mig.

 

1. jag är livrädd för sprutor.

2. jag är även mörkrädd.

3. japan-nörd.

4. jag tycker att jag ser helt okej ut.

5. jag önskar att jag vore hel-chilenare, men bara om jag hade fått behålla min ögonfärg.

6. alla älskar min soffa.

7. jag kommer garanterat att bli en crazy catlady.

8. jag pimpar alltid min mobil med nagellack.

9. jag trivs som fan på bergar.

10. jag hade aldrig klarat mig utan mina bästa vänner.

11. jag är addicted to MUSE & LaLeh.

12. när en kille skulle runka för mig & mina kompisar på msn, så somnade jag.

13. jag har varit full.

14. jag kan äta hur mycket som helst.

15. om jag blir engagerad i något, så blir jag det rejält.

16. den person jag älskar mest i världen är min lillebror.

17. jag hatar pudlar.

18. jag ska gifta mig med Matthew Bellamy.

19. jag är sjukt konstig.

20. jag är som varje tonåring, beroende av min mobil.

21. när jag var liten var jag en riktig pojkflicka.

22. saltoman.

 

dessutom så är såna här saker alltid roliga att göra... & att läsa! tycker jag. :)

 

besos, Claudia ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0