alice in wonderland.


Tick-tock, tick-tock
Tick-tock, tick-tock
Take a chance you stupid hoe


omg, omg, omg!
jag kom nyss på att tim burtons version av alice i underlandet "snart" har premiär!! :OOOO
blev aslycklig, sökte lite på internet & hittade underbara bilder. jag älskar oxå såna abnormala saker, fantasi och allt sånt. självklart är jag ett japan, anime och manga fan också! :D
jag presenterar härmed dem underbara bilderna;









filmen har premiär "så snart" som 12 mars, 2010. och det är då datumen för premiären i sverige.
tim burton har med två av sina vanliga skådespelare, sin vän Johnny Depp och sin fru Helena Bonham Carter. och jag älskar självklart båda två, :D

källa ; http://www.imdb.com/title/tt1014759/


besos, Claudia ~

Kommentarer
Postat av: Gissa

Asså ofta, du vågar inte ens erkänna det. Jag vet folk som är större fan av dem än du, jävla tönt!

2009-11-16 @ 17:31:49
Postat av: Claurasine

jag vågar visst erkänna att jag är ett fan.

vad är det att våga liksom? du däremot vågar inte erkänna vem du är, det är du som är tönten. haha, herregud, tror du jag bryr mig om "folk är större fan av dem än mig"?

2009-11-17 @ 16:03:34
URL: http://claurasine.devote.se
Postat av: mona

HAHAHAHAHAHHAHAHA :D omg så skämmig!

2009-11-17 @ 18:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0