glee


i got chills
they're multiplying
and im losing control


glee. glee. gleeks.
jo, jag är nog en gleek. hahaha, töntigt namn på glee töntar. ehe.
jag ÄLSKAR serien. kollar på den all the time! har laddat ner dem nu &så och sitter och lyssnar låtarna & allt hela tiden. allvarligt, jag tycker skit mycket om den, nog mitt favoritprogram. skitrolig, söt & alla har så jävla bra låtar. gissa vem som är min favorit? (a)
FIIIINNN! jag hade kunnat äta honom! kom sexy sexy sexy...
men nej, inte bara för hans ansikte. han är otroligt begåvad, och så där gulligt dum. ehh...



kan man bli sötare?
och ja, jag fick minst sagt chills, när han sjöng för första gången med glee club. GRR!


besos, Claudia ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0