HAHHAHAHHH.


oh baby dont you know I suffer
oh baby can't you hear my moan
you caught me under false pretences
how long before you let me go

HAHHHAHAHAH, asså jag sitter här och dör av flabb!
fortfarande...
för några dagar sedan så var jag SUPERFLUMMIG så jag skickade en berättelse till tre av mina kompisar; damo, lisa & mona. jag ändrade berättelsen efter varje kompis, heheh :)
jag tar monas del;

det finns en sorts mask som heter hjärnmaskar! dem suger i sig folks hjärnor/smarthet, och när dem sugit i sig tillräckligt mycket smarthet så blir dem en människa. vissa smarta personer är just det, hjärnmaskar.
en gång var det en mask som skulle äta monas hjärna. den kröp in genom hennes armhåla upp till hjärnan. där satte den sig på hjärnan och väntade på att hon skulle börja tänka. han fick vänta länge. till slut tänkte mona. hon tänkte på choklad, hans och evil monkeys. och hjärnmasken sög i sig allt. mona var den sista människan vars hjärna just denna mask behövde, så han kröp ut ur en hjärndöd mona och väntade på förvandligen. istället för ett poff så kom det ett bang och hjärnmasken dog tänkandes på choklad, claudia och halsdukar. monas hjärna var uppenbarligen dödlig, inte bara för masken utan för hela mänskligheten. det var tur att det var en mask som fick sätta livet till och inte jordens bor eller en stackars claudia.
slut.


asså ärligt, hur sjuk får man bli? fast mona kanske är värre...

det var en gång en nyckelpiga, nyckelpigans uppgift var att ta den stackars blondinen som var dummast av alla, claudia, och underlätta trycket på henne. nyckelpigan tyckte synd om den dumma blondinen, så den bestämde sig för att färga hennes hår svart. att färga håret svart var lätt, men ögonen var mycket svårare. därför kan vi än idag hitta en flicka med svart hår och blå ögon med intelligens som en blondin så kallad Claudia. mycket intressant varelse! otroligt nog kom hon och mona väldigt bra överens och blir bara närmare och närmare vänner!
slut.

vilka idioter vi är.
mona, MIN ANANAS, ily!


besos, Claudia ~

Kommentarer
Postat av: Sara

Clau.....du är galen....och sjukt flummig....

och galen...och galen...och.....galet flummig :D

2009-11-06 @ 11:09:25
URL: http://zamber.blogg.se/
Postat av: mona

ily min böna! vi kan ha så jävla kul bara genom ett sms! så tänk så kul vi har när vi träffas!:D :D

2009-11-06 @ 14:21:21
Postat av: DinA-ha!

HAHAHAHAHAHAHHAA Clau, EPIC.

2009-11-06 @ 20:56:22
Postat av: Claurasine

fniss fniss ~

2009-11-07 @ 18:46:08
URL: http://claurasine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0