hjärnskadad


kött fyfan
rumpaaaaah
jag är man som älskar mus


okej, det där är väl ingen speciell låt... men det är en remix! :D på sean banans "kända" intervju... :'''D
http://www.youtube.com/watch?v=fUHEM1H8OeY&feature=related
ni måste bara titta! :)

idag har jag och violet då bakat. det var längesen, & vi bakade chokladmuffins. det hela slutade med att jag kladdade ner mig, och att vi stod i badrummet och fjantade oss medans muffinsarna var i ugnen.
tyvärr ville inte tråk-bio-vio vara med på några bilder! >:
jag är så jävla vacker på den bilden! :OOO och på den bilden som kommer...
men vadå??? man måste ju bjuda på sig själv! (a)










damn, girl, you're beautiful...

hade ju redigt kul! :O <3
kakorna ska med till skolan. ska visa av mina bakar-skills. ;)


besos, Claudia ~

Kommentarer
Postat av: Olivia

Du måste spara ti mig jag är ju jättesjuk, jag behöver cupcakes :D <33

2009-11-19 @ 14:58:29
Postat av: Claurasine

kan baka till dig :DDD

2009-11-19 @ 17:06:58
URL: http://claurasine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0