ÖH??


jag satt nyss & kollade på eragon.
helt osminkad, glasögon på, kallingar & stor t-shirt. helt ovetandes om vad som kommer att hända.
jag sitter med moji i knät, och gosar med honom, som vanligt.
moji är då min två-åriga lillebror.

så kommer marcus hem, min nittonåriga storebror. med sig har han två kompisar.
dem sitter & tittar på filmen lite, sen så säger kompis A:

A: är det din lillebror eller?
Marcus: ja, fast jag vet att det inte syns. blond - mörkhårig. bruna ögon - blåa ögon. you know.
A: är det där hans mamma?
M: vem?
A: tjejen som har honom i knät.
M: ... det är min syrra...

observera att jag sitter bredvid dem typ.
och helt plötsligt rycker jag in.

C: ursäkta? tog du nyss mig för min lillebrors mamma? jag är fjorton?
A: du ser ut att vara äldre...

OKEJ, jag brukar bli glad när folk tror att jag är äldre än jag är. men att dem tror att jag är... mamma?! & att min lillebror är min son?!
MEN HALLÅ?!


besos, Claudia ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0