omj - oh my jacob!


When this pillars get pulled down
It will be you who wears the crown
And I owe everything to you
Oh-oh-oh-oh-oooh


om ni hade frågat mig nu - vilket team är du på?
team jacob. absolut. fast det där med renesmee är ju bara sjukt. (hatar renesmee med, men det ska vi inte gå in på!)
hans mage. hans söta, söta näsa! och han är så sjukt bra på att agera. till skillnad från vissa andra, fniss!
New Moon kicked Catherine Hardwickes ass. brutally. ärligt, den var skitbra, och så jävla bra i jämfört med Twilight. Kristen Stewart. suck. inga kommentarer där. & Robert. srry, jag är inget R-Pattz-fan.

men den här filmen. jag blev så jävla glad! tack, chris, för att du gjorde min favoritbokserie till en bra film! ärligt, tack SÅ JÄVLA MYCKET.
nu ska violet sova över här och vi ska ligga och fniss fnissa hela natten lång hihihih såg du jacob han är så jävla söt OCH GUD KRISTEN STEWART RAGE
nej, jag skojade bara.
host.




så här förvånad blev jag när den var bra.
åh, gud vad jag är lycklig just nu.
taylor - du har mitt hjärta i din hand. krossa inte det.


ärligt ärligt ärligt! om jag skulle bedöma new moon nu skulle jag gett den en tia - inte för att den var så bra, typ en 8:a, men ja för att jag är så jävla glad att den blev lyckad!
fattar ni? glad. jag kan äntligen säga att jag gillar en twilight-film.
gud, vad jag fangirlar mig.
MEN DET VAR SÅ INTE OKEJ ATT DEM HADE MED I BELONG TO YOU. muse får inte bli kända via twilight.
jag ska. typ. ägna mig åt vio nu. nej, vio, misstolka inte.
vi ska sova.
tro inget.
godnatt.

(jag vill så ligga & krama min alldeles egna varulv ikväll.)
((hörde ni, jacob sa loca!! han sa loca!!))


besos, Claudia ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0