SJUK!


If you'll be my star
I'll be your sky
I live to let you shine


ja, herregud, Gregory and the Hawk. (LL)
och visst ja! jag är matförgiftad! halleluja. åt sushi igår & efter det fick jag så himla ont i magen. kanske för att det var månader sedan jag åt något från havet? jag är emot att äta havsmat, vet inte varför, tycker helt enkelt att det inte är gott. det enda jag faktiskt äter därifrån är... sjögräs. ehe. såna gosiga sushirullar, med ris & gurka & sånt i. mums! iförsäg, det kanske är för att jag inte äter fisk som jag är så korkad? hmm.
& majgad! jag har börjat få ENORMA allergiska reaktioner nuförtiden. tror jag har blivit laktosintolerant. NOOO! inget glass, inget choklad... måste börja dricka mjölk igen, :(


besos, Claudia ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0