sök&finn.

shululu!
tänkte egentligen blogga igår, och skriva VÄLDIGT mycket. dock blir det ju aldrig som man tror, jag sov över hos min faster istället. och vem har tid att blogga då? vi såg Djävulen bär Prada. b-film ++++! den var så kass att jag kände för att spy.
jag skriver direkt från min prao-plats, sök&finn, och jag måste bara säga att jag trivs SPLENDID! så jävla underbart, och jag kommer definitivt att sikta mot att få sommarjobb här oxå. sök&finn är en unik smyckes och bokhandels butik, som även säljer sjukt mycket fina stenar, som ametister, tigerjärn, månstenar, granit & massor av annat. även rökelser, ljus och sånt. jag har bilder på min mobil som jag tänker lägga ut, måste bara komma hem :) vilket sker vid 4 tiden!
igår var även jag och kajsabajsa på barista och drack chai, kajsa var arg! >:(
ska nu tillbaka till praoen, jag ska sortera skivor. sjojsipojsi! (L)

besos, Claudia ~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0