sötisar!


Follow through
Make your dreams come true
Don't give up the fight
You will be alright


okej, jag orkade inte plugga, så istället surfade jag lite på cocoo.se. och så hittade jag dessa!









allvarligt, hur sött får något bli?! <3 får nästan karies så sött det är! jag älskar smycken där berlockerna är bakelser och sånt, och jag har faktiskt ett par grymt gulliga öronhängen och ett halsband, där motivet är bakelser. dem är även handgjorda, och det är den här tjejen som gjort dem:
yumedesign.blogg.se
verkligen värd ett besök för smyckena hon gör är så underbara, :) <3
här är dem som hon gjorde till mig;






lite dåliga bilder kanske... men söta är dem! :*
ska ner och käka kinamat nu, mums! (LLLL)

besos, claudia
~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0