teardrop ,


Gentle impulsion
Shakes me, makes me lighter
Feathers on my breath


idag var en mysig dag på praoen! herregud, jag gör verkligen VAD SOM HELST för att få sommarjobba där! :O
i love it, dem som jobbar där är också asmysiga och schysta, jag kan sitta och verkligen vika mig av skratt med dem. så härligt.
fast vad som inte är lika härligt är när videobutiken kontaktar en och säger att man inte har lämnat tillbaka Sandor/Ida som skulle ha blivit lämnad för tre månader sen. och förseningsavgiften är 40 :- per dag. och det värsta är; att jag har lämnat tillbaka den. killen i disken hade en annan kund, så han sa att jag bara skulle lämna den där. och det gjorde jag! så jag blir så arg! grrr.
sen är det oxå det att min dagbok är slut! ;( så jag var på lagerhouse igår och köpte en ny, vit, med stor fet text : I (L) SECRETS.
agreed. laddar upp en bild på den förra, nerkladdade. den nya är fiiiin och nyyyyy! :D
var däremot nyss och hämtade katarina von bredows bok på bibblan! :D yaaaay ~
ska läsa lite nu i den,

besos, Claudia ~





söt... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0