teckningar ,


i got you dancing
got you doing it
d d doing it


som kanske några vet, så är jag manga-japan-anime-nörd? :D
och självklart älskar jag då att rita. har ritat sen jag var liten, precis som alla andra, men började rita manga när jag var ungefär 9 år gammal.
& btw, jag har ungefär 370 mangaböcker. :)
men tillbaka till ritandet! just nu är jag inne på en mer realistiskmangaform, inte fullt lika stora ögon, men ändå manga. tänkte jag kunde visa några, fast dessa är då före sommaren. dem nya är inte inscannade. jag är lat! :(





använde bara upp halva papperet... :/
& fråga mig inte varför det står mamma i hörnet på den ena :O





det här är det första allvarliga poträttet jag gjorde på någon, & det var på min kompis sara. det är poträttet jag är mest nöjd med också! :D så nöjd att jag färgläggde...

kommer antagligen börja lägga ut nya teckningar oxå, bara jag orkar scanna in dem. :*


besos, Claudia ~

Kommentarer
Postat av: Sara

Alla dina bilder är jättefina :D<3

Den på mig är vacker :') Jag är inte så fin xD

2009-11-29 @ 14:28:49
URL: http://zamber.blogg.se/
Postat av: Claurasine

JO :D

2009-11-30 @ 19:29:54
URL: http://claurasine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0