trötta cheyn!


så snurra min jord igen
radion spelar vår sång
stockholm ligger öde
& världen håller andan

vad är det med mig nuförtiden? jag är bara trött, trött, trött! jag vet inte om det är för att jag som chilena har d-vitamin brist, eller vad. jag sover bra. eller, tja, som alltid. har alltid haft problem med mardrömmar, men det är inget nytt! :(

& jag har förresten börjat läsa på boken "vampyrens märke." den är helt okej antar jag, lite töntig och så. jag skrattade ihjäl mig när en "vampyröverprästinna" sa;
"vampyrer vet alltid var klockan är."
HAHAHAHH. så jävla töntigt.
annars är den gullig, förutsägbar men helt okej. måste läsa klart den snabbt, eftersom det är vio's bok och hon vill ha tillbaka den ikväll. som tur är läser jag snabbt som fan, började läsa den imorse, har varit borta hela dan & filmat och har nu bara 100 sidor kvar. det här går snabbt! :D

btw. jag är helt beroende av muse ju? vet alla. men jag är även beroende av LaLeh. & hon kommer till malmö den 18 december! och till lund den 19! gissa vem som ska se henne båda datumen? <3 har redan sett henne två gånger, helt otrolig upplevelse. jag stod och pratade med henne ensam i säkert 40 min, och hon är helt underbar och snäll! hon frågade mig & min kompis olivia om vi ville ha något, en plansch kanske? vi tackade blygt ja, och hon signerade planschen till min faster (eftersom jag redan hade en.)

"ja, jag känner igen dig & dina ögon!" - laleh, andra gången vi sågs. (L)

helt jävla ljuvligt oxå, för alla tycker att jag är sjukt lik henne. hur nöjd får man bli!






två bilder från konserten i folkets park i somras. har sett henne i kb oxå, i början av 2009.
kärlek på laleh! (LL)



besos, Claudia ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0