väldigt nöjd,


föddes på gator och torg
noga med nycklar och jargong


jag är VÄLDIGT nöjd med mig själv! :D
jag har lagt ut minst ett inlägg om dagen. det ska förstås öka! men det bästa är ändå hur kul jag tycker att det är. jag blir även superglad när jag ser att det är personer som bevakar varje dag! :D <3

btw, har mina naglar blivit lååånga! o-la-la! (a)
fast vi hoppas att dem fortsätter växa, & inte bara ger upp som dem brukar! :( jag är inget för lösnaglar, jag hade fått damp på dem efter några timmar... så jag försöker få till det naturligt.
har målat dem med stärkande nagellack & sitter och oljar in dem med snabbväxande olja varje kväll. hahah, vad gör man inte för sina naglar? ;)

eragon på tv, kanal 4 klockan 22.15 idag. vem ska, förutom jag, kolla? :D
tycker det är lite läskigt att så fort jag läser klart boken (för andra gången) så visas den på tv... hmm...


besos, Claudia ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0