vinterbad


here I am
will you send me an angel?


ja. titeln.
iförrigår, så fick jag den BRILJANTA ideén att bada. i havet. tjoho!
vi var på friskis & mika tjatade på mig om att vi skulle göra något. så jag frågade lite småförsiktigt; why not bada?
så det blev så. jag, mika, lisa & frida hoppade ner i havet 14.00 i bara underkläderna. vi skrek som små griskultingar, men damn, vad det var härligt! sedan kutade vi hela vägen tillbaka till friskis & hoppade in i bastun!
härliga, mina tjejer.
sedan upptäckte jag massa skärsår på mina fingrar och ben, :( hade varit så kallt att jag inte ens hade kännt något...




bild från i somras. alla ser att det är en bikini? :D


besos, Claudia ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0