wunderbara bandet,


she had something to confess to
but you didn't have the time so
look the other way

okej! min favorit från det BÄSTA BANDET I UNIVERSUM, i min existens, överallt är då matthew bellamy. sen dominic howard. och sedan chris wolstenholme. dock är dem ju bäst på det dem gör ju!
så jag hittade en till wunderbar bild från dagen och var ju tvungen att visa upp mig lite.




åh, jag är så härligt nördig som varje flicka behöver vara minst en gång i sitt liv.
ser ni? jag pussar dominic. matthew var för långt bort. men jag dör för dominic oxå, så det är okej.

herregud, jag älskar dem så jävla mycket! och det är bara möjligt eftersom det är muse.
okej, nu ska jag sluta nörda mig.
för tillfället.
fniss.
okej, OBSERVERA. jag fnissar inte när jag säger fniss. jag säger helt enkelt fniss bara. så här; fniss.
get it?


besos, Claudia ~

Kommentarer
Postat av: Eleazar

okej

2009-11-19 @ 14:08:32
Postat av: Claurasine

OKEJ

2009-11-19 @ 17:07:17
URL: http://claurasine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0