1:a april

jag hatar den jävla dagen. så värdelös. :(((
mona lurade mig att hon hade brytit benet. jag blev sjukt glad (förlåt, mona) vi tanken på ett gips att rita på att vi skulle få köra omkring henne i en rullstol. vi skulle vara så coola med vår efterblivna lilla mona.
(läs: som vanligt dåju)
jag & marcus & moji fick nyss leta efter påskägg. det var kul, och OFCOURSE hittade jag mitt först! inuti fanns godis och - en rakhyvel. mamma blinkade åt mig, och jag kom ihåg att jag och mamma hade varit på jakt efter rakhyvlar i egypten, men dem hade inte sålt någonstans. jag antar att det var ett sorts joke eller något. vi skrattade som fan iallafall. :D

nu ska jag äntligen kolla på anime, något jag har längtat efter att göra ett tag nu. tack sara för tipset, anilinkz.com ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0