Alice in Wonderland

såg jag igår med familjen. först var det lite jobbigt eftersom den var nedladdad och mamma & marcus kunde inte hålla käften. men tills slut blev dem tysta, och man kunde äntligen höra vad dem sa.
för det första; herregud vad vacker Alice var! jikes.
för det andra; jag blev besviken.
jag hade så jävla många förhoppningar på den här filmen, jag älskar Tim Burton, Johnny Depp & Helena Bonham Carter. nåja, jag blev åtminstonde inte besviken på Johnny eller Helena. men sen så var det musiken oxå! soundtracket skulle ju vara så epic? 3oh3, All Time Low, Metro Station & sjukt många av dem banden jag lyssnar på mest. SÅ VAR DEM INTE MED I FILMEN. gaaah.
sista dagen jag var i London så var det världspremiär, så jag & mamma stod och stirrade ett tag innan vi var tvungna att gå för inte missa planet. röda mattan, paparazzis & skådespelarna på ingång. dock missade vi ju den där sista grejen. ehe :(((

glad clau.

jag gillade ju såklart filmen, men jag hade bara så jävla mycket förhoppningar... aja. bra var den iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0