det är ju bara logiskt, eller hur?

jag & dennis, nyss varit & lämnat yasemin hemma, & är vi påväg till mig.

J: Jag tycker dock att det är sjukt skumt att första gången jag kunde sova ensam var när jag föreställde mig att det var små dvärgar i min garderob, reda att springa ut med sina yxor för att döda första monster som kom för att ta mig.
D: Jag tycker också att det är skumt.
J: Tänk så när du går hem nu ensam, så hoppar små arga dvärgar ut ur buskar och hackar ner dig med sina yxor?
D: Det är inte logiskt.
J: Joho.
D: Nähä.
J: Jo - kolla här. Det finns dvärgar eller hur?
D: Ja?
J: Och buskar? Och yxor?
D: Vart vill du komma?
J: Det betyder ju att det hade kunnat hända.

DET HADE FAKTISKT DET
mina argument är fan bäst.

Kommentarer
Postat av: yasemin

AHAHAHAHHAA OOOOOOOOHGHHH OOOOOOGHH<- Du vet. Tjejen i din klass. HÄRMAR OKEJ.

2010-04-14 @ 22:01:21
Postat av: Claudia

AHAHAHH natta awwwww :D <3

2010-04-15 @ 17:20:59
URL: http://claurasine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0