HERREGUD VAD DRYG JAG ÄR

jag måste plugga! PLUGGA, FÖR HELVETE CLAUDIA!!
jag ska. men jag gör inte det.
jag måste ha någon sjukdom. eller så är jag schizofren. för jag hör definitivt en röst i huvudet som säger "dear homework, you're not attractive and I'm not doing you." gaah.
okej. nu ska jag ringa mona, be henne räkna upp alla läxor vi har så ska jag fanimig göra allihopa. sedan ska jag belöna mig själv med något. jag vet inte vad.
& ja, jag vet att jag inte är så aktiv. men det är bara för att jag tänker, nu ska jag plugga, så går jag in i mitt rum och plockar upp en bok. fel bok. det slutar med att jag 3 timmar senare går nöjt ut ur mitt rum och tänker "fan vilket bra slut den boken hade. men jag har en känsla av att jag har glömt något..."

LAME, CLAUDIA, LAME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0