jag suger :(

det är sjukt så dålig jag är på det här med pengar!
jag ska ju snart pierca naveln, & jag har så det blir över ungefär 100 kronor. idag pantade jag flaskor - 150 kronor där. mamma köpte två par söta ballerina till mig, ett par svarta & ett par gråa, men inte samma design såklart.
så går jag in på mobilia. ni vet, bara för att titta lite?
jag kommer ut med en sjukt snygg svart tröja med vita prickar och tre nagellack. HALLÅ? tjejen? ekonomi? spaniens fikpengar då?!
så nu måste jag övertala min pappa att låta mig hänga med honom & jobba. & så måste jag jobba här hemma, faktum är att jag måste jobba för hela släkten. i tre månader. inte för att jag tjänar dåligt utan för att jag måste ha pengar till att äta ute i spanien, jag vill inte att dem ska bjuda mig på allt ju! sedan ska jag köpa kläder & andra grejer. presenter, skor, väskor... listan goes on. BÖCKER! spanska böcker, herregud vad jag ska fynda!

&kej, clau. spara.

Kommentarer
Postat av: linnea

GOOOOOD GIRL

DU KLARAR DET!

vi äter ganska ofta hemma, det blir awesome

dock är restaurangmaten i Asturias inte llika awesome, typ samma saker överallt

MEN BRA BLIR DET!

2010-04-10 @ 18:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0