nu ska jag fan se till att få det gjort!

min nya novell, då. yes. jag ska äntligen börja skriva igen. jag har en idé, & jag ska fanimig fullfölja den. jag har grunderna - nu ska jag bara låta min hjärna låta idéen utvecklas!
japp. det gör den själv.
måste jag säga att jag får väldigt mycket material till mina noveller från mina drömmar? en novell är helt baserad på en jätteläskig dröm jag hade för några år sedan, som handlade om; warcraft. det är okej, ni får skratta. men den var faktiskt skitlänge. varje gång min gubbe dog så blev jag bara sjukare och sjukare, tills jag själv dog. inte skoj.
jag drömmer nästan aldrig mardrömmar, men när jag väl drömmer dem så är dem väldigt läskiga.

nu ska jag börja skriva. wish me good luck! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0