svar till mona,

& alla ni andra som alltid undrar varför jag gillar manga, anime, japan och allt där emellan.

tja. det är svårt att förklara. för det första så är det en sån sjukt rolig kultur. dessutom snygg. sjukt snygga kläder, folk som är helt otroliga, tja... jag sa ju att det var svårt att förklara.
jag var inte på uppcon. jag har inte råd då det är jättedyrt med inträde sen så skulle det kosta att åka upp dit oxå. sen så skulle jag vara tvungen att köpa grejer oxå. mycket, mycket pengar.
men tja. jag ska iallafall till kodachicon, som är skånes största mangakonvent. jag har varit där varenda gång sen dem starta, det är så sjukt kul! jag har jättemånga kompisar därifrån, t.ex jag träffade eva för första gången där borta. & nu är vi bästa vänner.
det här blev ingen bra förklaring. men tja, jag älskar helt enkelt japan och blir så sjukt glad av det. varför är det så svårt att förstå?

&kej, nu avbröt moji mitt youtube tittande av uppcon videos, genom att skrika att han vill höra manboy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0