at home,

& jag är aspeppad!
ni vet den där härliga känslan att just nu så glider jag runt på en smörgås! eh, tror iallafall det heter så. eller något liknandes.
men det jag menar är att jag jhade kunnat plugga vilket jag ska, jag hade kunnat läsa, rita, vara ute - vad som helst! jag hade ändå njutit medans jag hade gjort det! konstigt att jag är på så bra humör, vafan, det är ju måndag.
usch... måndag.
jag planerade faktiskt att skriva lite nu. inte på blogg, plugg eller något sånt. no no no! utan på en novell. har velat skriva en kort en, på kanske 5 sidor, ett tag nu. har även visat några av dem långa för folk & har fått bra kritik. fniss! jag är verkligen på sjukt bra humör idag. (LLL)


en mycket glad clau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0