dagens dag,,,

igår så skrev jag inte, för att jag hade jätte, jätte ont i magen. vilket jag fortfarande har.
det kommer ibland, som om någon slår mig riktigt hårt i magen.
nåja.
så jag orkade inte ta bort sminket igår, vilket får mig att känna mig jätteäcklig. ja, jag vet att jag är konstig. så idag träffa jag mimmi und amy, och vi hade jättekul. sjuka bilder på oss kommer antagligen, bilder från där vi står på pildammsjön & garvar ihjäl oss. speciellt när jag gjorde "ballögda-minen". så kul var det inte. >:
så nu har jag ont i magen igen & sara är i luren. hennes internet funkar inte.
JAG SKA TILL EGYPTEN IÖVERMÖRGÖN. och imörgön är det eva und moj! <3

nyvaken clau.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0