donno why.

jag vet inte varför, men jag har varit så sjukt förvirrad på sistonde.
bara blivit bollad fram & tillbaka, och jag måste säga att jag inte trivs med det.
jag har oxå varit sjukt glad, då det har hänt massor av bra saker. som att damo ska börja i min klass. cheers! andra grejer är att när jag kom till skolan idag blev jag hyllad som "pepparkakan." det uppskattas. andra är att jag inser hur mycket SSSS betyder för mig. att jag ska till london nästa vecka. sova över med amy und mimmi. och massor av andra skitbra saker. det krävs inte mycket för att jag ska bli glad, & när det är så här mycket på en gång så blir jag... hmm, extatisk.
fast samtidigt förvirrad som fan, & ännu mer nu efter det här inlägget. wtf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0