Electrify

Linnéa är sjuk chey idag, sitter hemma och har tråkigt
är btw jag som jag lärt Claubabygirl alla dessa ord, som chey och "fniss"
vi är fina :*
Ah jo, Claudia, jag undrar om du är gift osv? Annars är jag först i kön.
My girl
Dock förstår jag inte hur du tänker ibland



här hade jag tänkt att skriva något jätteroligt, men kommer inte på något.. kan ju säga att några av mina vänner tror att jag har anorexia, vilket jag tycker är rätt kul, eftersom jag inte är ett dugg smal och äter asmkt
eller ok, har inte ätit så mkt på sista tiden, men det beror helt enkelt på att jag inte är hungrig.
Claudias blogg har fått mig att vilja ha en blogg igen, haha 
Dock skulle ingen läsa den.. förutom jag :$Och Salem Al Fakir är sjukt bra, så söt. 
KOLLA BARA!
så fin...
bebi, bli min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0