grymt dum!!

hahaha, jag glömde. jag har varit i london.
SÅ JÄVLA UNDERBART. dock höll jag på att svimma sista dagen så ont jag hade i magen, ville svimma för att bli av med smärtan. well well.
jag älskade allt, faktiskt. speciellt foyles. den underbara bokhandeln med flera våningar, där jag köpte mina 10 älskade böcker för bara 700 kronor. jag hade lovat mig själv att köpa kläder, men jag köpte ju faktiskt en hoodie. & mina grymt snygga töntisar. pix kommer. jag köpte faktiskt rökelser oxå, och herregud, världens godaste glass. herregud, jag vill bara springa tillbaka till london & köpa upp hela affären. det är den sortens påverkan chokladglass har på mig.
av flera anledningar.
förresten så kommer så klart bilder på min hoodie & london. & påtal om inget så tyckte markus krunegårds gitarrist att jag hade snygga glasögon. fniss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0