jag, eva & hennes vackra poesi

Tack för att du är så underbar

Och för att vi aldrig brukar allvar

Vi brukar ofta röra på bena

fastän jag önskar mig en fena

Vi är ett par cp-aktiga tonårstejer

Vi kan snacka om all sorts grejer

För ifall jag någonsin skulle vilja gå med i armen

Så skulle du säkert sitta bredvid mig och säga "Du är för klen"

Du kan vara lite bossig

Men jag tackar gud att du inte är mossig (Fy evaXD)

Du är min bästa vän

Sedan ett år tillbaka, fan vad längesenXD

Snart har vi årsjubileum

Och du kan lite på, när vi blir gammla och grå

så kommer vi hamna på armemuseum


puss,puss.


Kommentarer
Postat av: EvapevaCyckelveva

<3

2010-03-01 @ 20:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0