mycket fin dag

med mimmi & amy, äntligen! helvete det var på tiden att jag träffade dem två. (känner för att lägga till ett amerikanskt jesus där, men jag låter bli.)
jag var ute på pildammssjön med de två charmiga damerna. det var meningen att vi skulle åka skridskor, men snön hade ockuperat hela sjön, :(((
tuffa foton blev det iaf, det gillas! fick ett av mina magkramp dock, men snälla amy's snälla mamma körde mig hem. tack amy's mamma! vi åt som vanligt på McDonalds, & mimmi åt kött för första gången på ett halvår! det filmades och hela resturangens uppmärksamhet var riktad mot oss, (not). vi är tuffa, det är vi. muchisimo tuffa cheyer.







& en speciell bild... som bara folk som läser min blogg får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0