randomness, ohyes

min nya förälskelse:
Death Cab för Cutie - Soul meets Body
ett franskt ord: magnifique. hmm, jag använder oftare & oftare franska ord. & igår så kom jag på en sak. jag använder nästan alltid bara franska namn i mina noveller. Marion, Chantél, Fleur, Ayliné... det är ju för att dem är så fina. jag har själv bestämt mig för att få två döttrar och två söner, och har vetat vad dem ska heta sedan länge. och då menar jag länge. sen jag var ungefär 7 år gammal har jag vetat.
Elyon, Mirielle, Zacharias & Emmett. jag måste ha med namnet Dominic oxå, så jag funderar på att låta Zacharias heta det i andranamn. ja, jag vet att jag är konstig. nej, ni får inte ta mina namn. jag har claimat dem totalt. mine.
tjejerna ska ju förstås ha förtjusande franska andranamn också. eller spanska, som Luna.
jag hade kunnat snacka (i detta fall: skrivit) om detta hur länge som helst. ^___^

fast kanske dags att jag slutar, innan jag skrämmer er för mycket.
jao.

Kommentarer
Postat av: linnea

.. min son ska heta dominic.

2010-02-04 @ 16:28:01
Postat av: EvapevaCyckelveva

Ayliné<3

2010-02-06 @ 00:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0