sad face

tja. jag är inte glad, mår inte bra, & har ångest över hur lite jag bloggar, skriver, är inne på datan. kalla det vad ni vill.

jag fattar verkligen inte hur de stora bloggarna orkar blogga så mycket, jag menar de gör ju det även när de mår skit? jag klarar inte ens av att skriva i min dagbok, men iförsäg så har jag dryga handleder som ger mig kramp efter två meningar...vad jag köpte i london? hhehehe. en grymt snygg hoodie, rosa töntisglasögon, 5 cp-skivor & 10 böcker. jag var så jävla lycklig fram till idag, omgiven av mina älskade böcker, med muse på radion. nu har jag alla skivor, förutom The Resistance. & nu är jag även förälskad i The Mortal Instruments, underbar bokserie.jag ska sova hos moy idag. tillsammans ska vi vänta på besked.nu kommer väl folk fråga mig vad som har hänt, men jag kan säga såhär; det har varit jordbävning i chile. & min farfar är där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0