SERI;SLY.

jag kan inte skriva dem tre svenska bokst'verna. ni vet alla vilka dem e.
H'R 'R UNDEEEEERBART! jag 'r redan brun, v'rsta stekaren, h'r 'r varmt som fan, och snygga killar finns det ju! m[ste det ju finnas. jar[.
jag blir irriterad nu. SVENSKA BOKST'VER!!!
jao, bilder kommer n'r jag kommer tillbaka till Sverige, men har lagt m'rke till at det n'stan bara 'r bilder p[ min lillebror. men vad[d[! dety 'r ju bara awesome. mycket awesome, japp. snart 'r det alla hj'rtans dag. camila fyller [r d[, s[ jag m[ste k;pa n[got fint. och tillalla mina pojkv'nner ox[.
jag skoja bara.
nu tar nog snart mina 15 minuter slut!
hoppas jag kommer kunna uppdatera, fast det 'r inte helt s'kert. sad face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0