todayyyyssss

först dega lite framför datan, sedan hämta moji på dagis & sedan (!!!) EVA! min älskling, vi har sjukt nog inte träffats på en månad. vi skyller det på din makedonienresa och min jävla skola. jag älskar dig.
& nu ska jag faktiskt börja skriva på en novell. jag har tänkt göra det jättelänge, men har aldrig lixom tagit tag i det. jag ska skriva till en speciell person, fast säger inte vem, <3
nej, det är inte till en kille, utan till en väldigt bra vän.

tack för födelsedagspresenten, fumi! <3 lite sen, men aja,den var jättefin!
livasroom.devote.se

Kommentarer
Postat av: EvapevaCyckelveva

Jag älskar dig med<3

Ja, jävla makedonienresa, jävla dig, jävla oss.

2010-02-06 @ 01:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0