woah

bebi
gästbloggare-bebis-sjuk

hela safari stängdes ner av sig självt!
hade skrivit ett jättelångt inlägg så försvann allt :@
blev lite arg
iaf
ska tipsa om ett band
Arctic Monkeys
skitbra
/sorry for cursing girls and boys
har jätteont i halsen, och min killbästakompis Anton, som bor i Jönköping och har världens finaste dialekt fyller arton idag
min hals är som sandpapper, och jag vet inte om jag kan ringa och sjunga för honom
Vilken dilemma, huh?
saknar babyclaudia också, vi har ju inte setts sen i oktober och muse <3
och jag älskar muse
typ mest i världen
så bra
så random
CLAUDIA KOMMER HIT I PÅSK
yah
(:
ska även skriva lite om Petter, som går i min parallellklass, för han ville det
han lyssnar på ozzy osbourne
gillar nitar
och är väldigt söt, faktiskt.
aja, han är snäll iaf.
temptation greets you like your naughty mate

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw... Tack <3

2010-02-11 @ 17:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0