100102


jag vaknar av att mamma ruskar om mig med orden "vakna nu, du ska bli sjuk!"
eh, va?
tillåt mig förklara. hela min familj är sjuk! & det är upp till mig att bli sjuk nu, så jag inte blir smittad precis innan vi sticker till london. fast jag är inte sjuk. eller det kanske jag är, men jag är den enda som inte spyr. kanske för att jag inte äter något? & jag äter inget för att jag inte är hungrig. det enda jag äter är kanske middag, & så har det varit sen jullovet började.
det är nog för att jag har varit sjuk, och man har ingen aptit när man är sjuk. men det suger att när man är sugen på potatisgratäng, tar några tuggor och blir mätt direkt. >:

jag ÄLSKAR mat. jag kan äta trots att jag inte är hungrig bara för att det är så gott. därför känner jag mig obekväm med mina nya... matvanor? öh? D:
& nu så måste jag bli sjuk igen. har förresten inte så mycket aptit när man sitter och försöker proppa i sig en ostmacka medans ens bror spyr i bakrunden. nä. inte så värst fräscht.


besos, Claudia ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0