angående min design,

jag vet att ni hatar den. det gör jag med.
men stina håller på med en ny till mig, fast just nu är hennes internet... död. väldigt mycket död.
den nya designen ska vara söt, grön & lite mera grön. yesh, i like green, <3
det är därför jag går omkring och hoppas på att mina ögon är gröna, & inte blåa som min mamma säger. som mona säger, i vissa ljus är dem blåa, & i vissa gröna.

jag har en sak för att komma ifrån ämnet.
nåja, dagen spenderas inte med amy&mimmi, utan det blir på fredag istället. idag ska jag plugga. jag vet att ni är förvånade.
not.

Kommentarer
Postat av: My

Hej hopp!

Har en liten tävling på bloggen,

välkommen in :)

2010-01-31 @ 13:46:10
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0