blogg.se's being a bitch,

som ni andra som har bloggar kanske märker. hmm.

sitter & pluggar, vilket är det enda jag kommer göra idag. samhälle prov imorgon, så styrs sverige, jippiii! jag äälskar politik. eh. inte.
det enda roliga som har hänt idag, är att jag & mika åkte på en roadtrip på 33:an ända vägen till slutstationen! oooh vad vi är tuffa! vi hade ingen anledningen, utan hoppade bara helt random på bussen. och visst ja, man bara måste älska det ordet. ran-dom.

jag måste verkligen plugga nu. underlättar inte heller att jag har jätteont i magen, är trött som fan och känner för att lappa till någon i ansiktet. :D

Kommentarer
Postat av: den store....neä

TÅRTLIKNANDE KÖNSORGANET KOMMER

JOGGA CLAUDIA JOGGA.

oh helvete vad coola flickor vi är<3

2010-01-28 @ 23:35:41
URL: http://mikaflingor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0